Uh oh...
Error: the entered address couldn't be found.
Enter your email address and we'll email you a new password. We'll send this mail within several minutes. Hotmail users may have to wait several hours for this mail.
arkadaslar bunun çevirisini yapabilecek arkadaslar varmı tes
Wist je al dat je nu zelf kunt instellen wie je profiel of krabbels kunnen bekijken? Je kunt dit wijzigen via Mijn menu | Instellingen. Wil je toch je profiel verwijderen, dan gaat dit als volgt:
Via de link HELP rechtsbovenaan de website kun je je account verwijderen. (je moet ingelogd zijn met het account dat je wilt verwijderen!) Stel je taal wel even in op Nederlands. In het rechterblokje Meest gestelde vragen, vind je de vraag: hoe kan ik mijn account deleten? Daar kun je op klikken en dan wijst het voor zich.
Hierna krijg je een bevestigingsmail in je mailbox. Als je deze niet krijgt kun je controleren of je bij het goede emailadres kijkt bij Mijn menu | Instellingen > Algemeen. Hier kun je het adres ook wijzigen. Kijk ook even tussen je spammail.
LET OP: Het kan maximaal 24 uur duren voordat je account definitief verwijderd is!
Beantwoordt dit je vraag niet en wil je replyen op deze mail, wijzig dan het onderwerp niet. We kunnen je dan sneller verder helpen!
Heb je nog meer vragen?
hoe stop ik mijn account, zosnel mogenlijk andtwoord graag.
Hartsikke bedankt,
Je vraag is verzonden!
Dank voor je vraag. We gaan ernaar kijken en komen hier snel op terug!
bide bununların tercümesini yapabilecek varmı şimdiden tessekkr ederim..
Via de link HELP rechtsbovenaan de website kun je je account verwijderen. (je moet ingelogd zijn met het account dat je wilt verwijderen!) Stel je taal wel even in op Nederlands. In het rechterblokje Meest gestelde vragen, vind je de vraag: hoe kan ik mijn account deleten? Daar kun je op klikken en dan wijst het voor zich.
Hierna krijg je een bevestigingsmail in je mailbox. Als je deze niet krijgt kun je controleren of je bij het goede emailadres kijkt bij Mijn menu | Instellingen > Algemeen. Hier kun je het adres ook wijzigen. Kijk ook even tussen je spammail.
LET OP: Het kan maximaal 24 uur duren voordat je account definitief verwijderd is!
Beantwoordt dit je vraag niet en wil je replyen op deze mail, wijzig dan het onderwerp niet. We kunnen je dan sneller verder helpen!
Heb je nog meer vragen?
hoe stop ik mijn account, zosnel mogenlijk andtwoord graag.
Hartsikke bedankt,
Je vraag is verzonden!
Dank voor je vraag. We gaan ernaar kijken en komen hier snel op terug!
bide bununların tercümesini yapabilecek varmı şimdiden tessekkr ederim..
msn adreslerinde bu tur islemlere sakin inanmayiniz malware olabilir
dogru islem budur!!msn dogru olup olmadigina su yolla deneyebilirsiniz!!!
url adresine.....................................!!!
www.hotmail.com yaziniz ve kendi kullandiginiz !
msn adresinizi yazin sifrenizide yazin enter leyiniz!
email msn lerinizi okuyabilirsiniz ki msn adresiniz dogrudur kapali degildir!!
akilli olunuz sahte msn calicilarin eline dusmeiniz hatta kirmizi uyari dahi gelde kapayiniz x tiklayip
msn adresinizi kaldirmak mi isdiyorsunuz bunun icin de islem baskadir!
bu topic de yer verilmisdir!!
not yeni xp formatlanmis pc lerde msn uygun pacht kullaniliyor!!bu yuzden msn giremiyebilirsiniz!erroor olursa!!
yazinizi tercume etmek gerekmez ki ,dolandirici msn hacklayanlarin eline gecersiz!uzak durunuz veya bir baskasinin msn i kirmaya dahi calismayiniz!!
akilli olunuz sahte msn calicilarin eline dusmeiniz hatta kirmizi uyari dahi gelde kapayiniz x tiklayip
not yeni xp formatlanmis pc lerde msn uygun pacht kullaniliyor!!bu yuzden msn giremiyebilirsiniz!erroor olursa!!
yazinizi tercume etmek gerekmez ki ,dolandirici msn hacklayanlarin eline gecersiz!uzak durunuz veya bir baskasinin msn i kirmaya dahi calismayiniz!!
msn adreslerinde bu tur islemlere sakin inanmayiniz malware olabilir
bunun la ilgili hollandaca msn adresini silme(kaldirma) anlatim
turkcesini isdersen msn turkce servis hizmetlerinden bakiniz!!
isde burda turkcesi sorularinizin
http://tr.msn.com
http://help.live.com/help.aspx?project= ... ccount.htm
Hata: Girilen adresi bulunamadı.
E-posta adresinizi girin ve yeni bir şifre e-posta göndereceğiz. Biz birkaç dakika içinde bu posta göndereceğiz. Hotmail kullanıcıları bu posta için birkaç saat beklemeniz gerekebilir
E-posta adresinizi girin ve yeni bir şifre e-posta göndereceğiz. Biz birkaç dakika içinde bu posta göndereceğiz. Hotmail kullanıcıları bu posta için birkaç saat beklemeniz gerekebilir
Yorum Yaz
Giriş Yap Üye Ol