Groot AOW-protest op 21 november.

21 kasımda düzenlenecek olan AOW eylemlerine siz de katılın!

FNV sendikası gösteriler için bedava otobüs seferleri düzenliyor. Onlarla birlikte seyehat etmek isterseniz lütfen en kısa sürede www.fnv.nl/crisistelijf adresinden kaydınızı yaptırın.

n vier steden zullen op zaterdag 21 november FNV'ers protesteren tegen het AOW-akkoord. "Dit akkoord van het kabinet is een gedrocht, een misbaksel", aldus FNV-voorzitter Agnes Jongerius. "Aanleiding tot grootschalige actie! Op 21 november laten we massaal onze vakbondsstem horen", meldt Henk van der Kolk, voorzitter van FNV Bondgenoten. Wie, wat, waar en,hoe kom ik daar?

Waar zijn de acties?

De vier steden waar de actie wordt gevoerd zijn:

- Assen: TT-hal, de Haar 11. Muziek door ‘Diep Triest’; sprekers: Maarten

Post (CNV Hout en Bouw), Jenneke van Pijpen (Abvakabo FNV) Wilna Wind (FNV)

- Deventer: Grote Kerkhof. Muziek door ‘De zingende Fresia’s'; sprekers: Peter de Jong (CNV Bedrijvenbond), Wim van den Burg (AFMP), Peter Gortzak (FNV) -

- Eindhoven: Klokgebouw 141, met live muziek; sprekers: Joke Hubert (FNV KIEM), John Kerstens (FNV Bouw), Jaap Jongejan (CNV Bedrijvenbond), Leo Hartveld (FNV)

Rotterdam: Coolsingel. Muziek door ‘Bertus en de posters’; sprekers: Gerard van Lith (Unie), Edith Snoeij (Abvakabo FNV), Bert van Boggelen (CNV), Jeroen de Glas (FNV Jong), Henk van der Kolk (FNV Bondgenoten), Agnes Jongerius (FNV)

Hoe laat?

De bijeenkomsten vinden plaats tussen 11.00 en 13.00 uur.

Hoe kom ik op een van de vier actielocaties?

De FNV zorgt voor busvervoer met opstapplaatsen door het hele land naar de verschillende demonstraties. Voordat u de bus instapt is het noodzakelijk dat u zich aanmeldt.

Klik op deze link: AANMELDEN BUSVERVOER

Waar vind ik meer informatie over de achtergrond van deze actie?

http://www.fnvbondgenoten.nl/