Üyeliğinizle ilgili bir sorun yaşıyorsanız ufoss@dilogren.com adresinden bize ulaşabilirsiniz.
Dilogren.com Forum Arşivi
Hollanda • Yabancı Dil • Eğitim • Yaşam Arşiv: 2021 ve öncesi
Sponsorlarımız

MVV Odenen vize parasini geri almak icin basvuru mektubu

Yorum için giriş yap 2 mesaj · 12.997 görüntülenme
Adres olarak IND den size gelen mektuba bakabilirsiniz ordaki IND adresine mektubunuzu gondermeniz gerekiyor.

Bos yerleri doldurup gonderebilirsiniz.

Immigratie- en Naturalisatiedienst

Locatie Den Bosch

Postbus 70567

5201 CZ 'S-HERTOGENBOSCH

Betreft : Naam

Uw kenmerk :

Ons kenmerk :

Sehir gun ay yil

Verzoek restitutie leges

Geachte heer/ mevrouw,

Hierbij stel ik mij als gemachtigde van de heer ESINIZIN ISMI ………………………, geboren op DOGUM TARIHI ………………………. Ik verzoek u verdere correspondentie in deze zaak aan mij te zenden.

Cliënt heeft in het afgelopen BASVURU TARIHINIZ MVV ICIN ........ een aanvraag ingediend en leges betaald.

Op ODEME TARIHI ……………………… heeft hij een aanvraag ingediend en leges betaald ad € 830,-.

Cliënt heeft begrepen dat op grond van het arrest van het Hof van Justitie van 29 april 2010, nummer C92/07, de legesvergoeding maximaal op € 41,- worden gesteld.

Ik verzoek te besluiten dat het cliënte toekomende bedrag van € 830,- - € 41,- = € 789,-

over te maken op bankrekening BANKA NUMARANIZ BANKANIZIN ADI VE KENDI ISMINIZ ……………………………………………………………………………………………………………………………………………...

Met vriendelijke groet,

ISMINIZ VE ADRESINIZ IMZANIZ
bu para 830 euro olan ve hollandadan istek yaparken yatirilan parami.eger bu ise burda muhasebeci arkadaslara soyledim boyle bir soylenti geciyor diye fakat arkadasim ind nin sitesine bakti ve birsey goremdigini soyledi.bu konudada bilgi verirmisin.

Yorum Yaz

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor.

Giriş Yap Üye Ol