[ quote = " setokaibaadnan "] dames en heren, uw vraag Soum over deze kwestie , maar betrekken de plaatsen waar ik laatste berichten in 2007 in 2008 keek in de yapılmış.şimdiden iedereen helpen teşekkürler.1 ) belçikadaki met mijn vriendin ons willen trouwen, kom je door welke stukken bij te brengen ? 2) trouwde met een yılsonra belçikaya ga ik trouwen ik pasaort en visa werk een paar kolaylaşırmı + paspoort voor een visum Waar kan ik solliciteren? 3) Mijn maximum van wat ik ben bang dat er niets interview praten of anything goes , dit interview voor mij daar mondeling sınavmı waarom België officiële talen men weet en wist niet om me te laten weten of niets anders, dit interview ? . + huis voor een verblijfsvergunning voor de burger om te weten welke een, maar mij tutuyolar gips? Hoe te testen en examenvragen over de geschiedenis van België Classic die ik kelimelermi ? 4) Ik zie dit ik was 5 jaar thuis verblijfsvergunning. Na vijf jaar weer moet veranderen? 5) Wachten gitti.yardımlarınızı aşşağı up kost en hoeveel dank aan iedereen die geholpen heeft . [ / quote]

Pasaport hakkinda bilgiyi googladan ogrenebilirsin .

Evlilik ile ilgili cevaplari bu forumdan ogrenebilirsin .

Vize ile ilgili cevaplari bu forumdan ogrenebilirsin .

Forumu arastirirsan tum cevaplarini bulabilirsin .Aklina takilan bir konu oldugunda sorarsin .

Kolay gelsin .